Go with the Flow... - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu Go with the Flow... - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu

Go with the Flow...

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

20 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Middleboro

Hi Guys!!

Daar ben ik weer een keer!! Ik heb het hier enorm naar mijn zin...
Leuke mensen om me heen, gezellig samen dingen doen, bbqen(gister gedaan, heerlijk om dat te verzorgen voor 6 personen)en gister met de buurman uit geweest naar een bar in Plymouth, Cast away...
Die bar was in de haven van Plymouth, mooie tent, maar niet zo leuk als de kroegen in Nederland. Het lijkt hier allemaal zo op elkaar en het ziet er goedkoop opgezet uit. Ik had wel het idee dat ik gewoon in Nederland was, dus had iedere keer de neiging om Nederlands te praten tegen Matt(de buurman)
Er was een bandje aan het optreden, heb lekker mee kunnen zingen. Alle Amerikanen lijken op elkaar, ze hebben allemaal een geschoren kop van 2 mm en een ringbaardje of alleen een klein baardje...Het is dat ik alleen met Matt was, als er nog anderen bij waren geweest, haal je ze nog eens door elkaar...

Ik schrijf snel weer een keer verder...Buurman op bezoek, ff wijntje drinken...

Big hug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Middleboro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2009

Einde in zicht....

02 Juli 2009

Het leven in de States en met Jimmy...

20 Mei 2009

OOPS....

03 Maart 2009

Having a Blast!!!

15 Januari 2009

Week 1 terug in The States
Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 23162

Voorgaande reizen:

07 Januari 2009 - 07 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: