Happy 2008!!! - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu Happy 2008!!! - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu

Happy 2008!!!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

02 Januari 2008 | Verenigde Staten, Middleboro

Iedereen een gelukkig nieuwjaar toegewenst!!

Hebben jullie me gezien op Times Square...druk was het he?!
Ik was daar samen met mijn ouders en Christiano en Marena...Gezellig, koud en in Amerika in New York City!!

Een mooie ervaring om op deze manier het nieuwe jaar in te gaan. Superdruk in de stad, politie had alles afgezet, zodat alles in goede lijnen verliep, de voetgangers hadden nu ook eenrichtingsverkeer...
Dit jaar was het de 100ste keer dat ze de bal lieten vallen...ik heb geen bal gezien...alleen de klok die aant aftellen was en een andere klok die ook aant aftellen was en tussen die twee klokken zat 3 seconden verschil...welke was nu de juiste??

In ieder geval een Happy New-Year!!
We gaan er weer wat van maken dit jaar...
Mijn goede voornemen is om heelhuids terug te komen in Nederland...

Met kerst hebben we een dinner in elkaar gezet met ons allen. Dat was erg gezellig en lekker...ook hebben we een Yankeeswap gedaan...het dobbelen om kadootjes...en dan maar zien wat je krijgt...
In de eerste instantie moest ik gewoon werken op kerstdag, maar ik mocht met mijn 'familie' hier kerst vieren...

En de volgende dag ging ik mijn ouders ophalen van het vliegveld...Ik was wel zenuwachtig, wat raar om je ouders in Amerika te zien, daar waar je woont, werkt en leeft...
Maar nu is het zo normaal dat ze er zijn, paar dagen naar NYC geweest, dagje in Boston en natuurlijk in de omgeving rondgereden...
Ik heb het gevoel dat ik zelf ook op vakantie ben, maar nee, volgende week begint voor mij het normale leven weer en ga ik mijn ouders afzetten op het vliegveld...

Maar nu eerst nog een paar dagen genieten van hun aanwezigheid...

Het is lang stil geweest van mijn kant, ik zal snel proberen om weer wat meer te schrijven, zodat jullie kunnen lezen wat ik allemaal mee maak en doe hier!!

Maak er wat van dit jaar, keep the spirit alive!!

Kus en hug,

Lotte

  • 02 Januari 2008 - 21:05

    Nienke:

    Lieve Lotte,
    Ik was ook op Times Square!! Heb Christiano en marina nog een berichtje gestuurd maar ik kreeg niks terug.. We hadden elkaar nog even kunnen zien! Ik was met mijn broer en schoonzus! Ook een familie-feestje dus! leuk is het he? Bezoek.. Veel plezier nog en hopelijk tot snel weer eens!

  • 03 Januari 2008 - 15:09

    Marielle:

    Heey Lotte,

    een heel gelukkig nieuwjaar!! Times Square klinkt leuk :) Ik was thuis met vrienden. Was ook erg lekker hoor. Nu weer terug in the USA om het laatste stuk af te maken, maar dat gaat vast helemaal goedkomen :)

    Liefs Marielle

  • 03 Januari 2008 - 16:07

    Loes:

    jij ook gelukkig nieuwjaar en geniet van je paps en mams die op bezoek zijn!!! dikke kus loes

  • 03 Januari 2008 - 18:17

    Rianne:

    Hey Lotte, hadden het 's nachts al een beetje gedaan, maar nogmaals: de Beste Wensen voor 2008!!!

    Jullie hebben wel genoten volgens mij, zijn je ouders al weer thuis??? Hebben ze het ook naar hun zin gehad???

    Wij zijn bij Marco en Ankie geweest, lekker pokeren en blackjack gespeeld. Was heel erg gezellig en voor je het weet is het 12 uur (gelukkig, ik háááát oud & nieuw)!!! Nog even een poging gedaan vuurwerk te kijken. Maar het was nogal mistig hier!!!

    We waren met de auto (veel mee te nemen) en normaal doen we er een kleine 5 minuten over. Nu hebben we er zo'n 15-20 minuten over gedaan om thuis te komen. Als we 5 meter zicht hadden was het veel!!! Gelukkig veilig thuisgekomen en maar weer naar bed. 1 januari lekker uitslapen en nu zijn we weer gewoon aan het werk. Ook wel een beetje fijn weer...

    Gr. Rianne!!!

  • 04 Januari 2008 - 22:33

    Mariëtte:

    voorspoedig 2008, en natuurlijk kom je heelhuids terug in Nederland!!! Wij hebben de jaarwisseling in Haaksbergen gevierd in een zeer, zeeer dichte mist. Vuurpijlen waren nauwelijks zichtbaar en na kwart over 12 al helemaal niet meer... smog... Niewjaarsdag werd er overal nog het mooiste vuurwerk afgeschoten, het werd door de politie gedoogt.
    Ook wij gaan er een fantastisch jaar van maken, reken maar! Een hele dikke kus (ook van Theo) en tot "horens"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Middleboro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2009

Einde in zicht....

02 Juli 2009

Het leven in de States en met Jimmy...

20 Mei 2009

OOPS....

03 Maart 2009

Having a Blast!!!

15 Januari 2009

Week 1 terug in The States
Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 23156

Voorgaande reizen:

07 Januari 2009 - 07 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: