Belevenissen 2 - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu Belevenissen 2 - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu

Belevenissen 2

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

10 Januari 2008 | Verenigde Staten, Middleboro

Me and my car gaat nu redelijk goed. Ik kan in mijn auto rijden en hij doet wat ik wil, gassen, gassen, remmen, transmission werkt naar behoren...lekker mobiel hier...
Nu ben ik al wel een keer aan de kant gezet door de politie, en idd: License and registration, please. Ik op zoek naar mijn registratie, had er ook nog een van mijn dodge in mijn auto, gevonden, gelukkig...'waarom denkt u dat u langs de kant van de weg gezet ben, mevrouw?'...Ik heb me onschuldige gezicht op gezet , ik wist het echt niet...Uw Taillight is gebroken, mevrouw...mijn wat, wat is dat?? Ow, Backlight, ok, dat zal ik moeten maken, dankuwel...Waar komt u vandaan mevrouw?...uit nederland, ben hier om te werken...dan wens ik u een hele fijne tijd in de states toe, mevrouw, geniet ervan...dankuwel, goedeavond officer!
Het mooiste van het hele verhaal was, dat ik mijn deur open moest doen om de officer te woord te staan, want mijn raam ging nog niet naar beneden...hij schrok daar volgens mij behoorlijk van, haha....
Maar ja, taillight dus laten maken, provisorisch, maar hij doet t...

Dat mijn raam niet naar beneden ging is ook erg leuk om op de tollweg te rijden...iedere keer mijn deur open om geld te geven aan de tollmevrouw/meneer...raar gezicht, maar weer een leuk verhaal om over naar huis te schrijven.

Nu ik een beetje in de politiesfeer zit, heb ik nog iets met de politie gehad. Ik zat thuis op de bank te genieten van rood wijntje en een filmpje...lekker warm binnen, hoor ik ineens een klap...BOEM...het was dinsdag, dus ik dacht dat iemand tegen de vuilnisbak aan was gereden...ik kon niets zien aangezien het pikkedonker is buiten...even later komt er een auto terugrijden en die blijft met zijn lampen aan voor de deur staan en schijnt met zijn zaklamp in de bosjes, ik denk wasda??...Ik maar even buiten sigaretje roken, nieuwsgierig als ik ben...ik buiten met de man praten...helemaal verbaasd dat er iemand naar buiten kwam, vertelde hij dat hij een deer had aangereden en dat die nu aant vechten was voor zijn leven in de bosjes...hij had de politie al gebeld...nog even controle welke straat is dit??...uh, carmelstreet...verkeerde adres doorgegeven...weer bellen met de politie...politie zou er aan komen, maar in dat telefoontje heeft hij zijn verhaal verteld...net gescheiden, woont nu een tijdje bij zijn ouders tot ie iets anders heeft en komt nu net van zijn oude huis om nog even met zijn ex-vrouw te praten...dat kan allemaal tegen de politie hier...Politie gearriveerd, op zoek naar het hert...hert gevonden...zeer zielig om te zien...politie zich aan mij voorgesteld en geinteresseerd aant praten over de kans die ik heb om hier te werken en waarom ik dan hier in Middleboro woon(hahaha, ja, goede vraag...)Maar wat doen we nu met het hert, vroeg ik hem...hij vroeg of ik het wilde hebben...ja, ik heb wel een slagerachtergrond, maar om nou een heel hert in de schuur te hebben liggen...ik even later weer naar binnen en vanuit mijn woonkamertje heb ik gezien dat hij het hert heeft neergeschoten en even later met een grote pick-up heeft laten ophalen...wow...Welcome in America...Het kan hier allemaal.

Me and my home gaat nu ook redelijk. Na 4 maanden hebben we nu eindelijk gordijnen, nou ja, gordijnen...het bedekt de ramen...je kan er nog steeds doorheen kijken...Maar het ziet er allemaal een stuk beter uit dan voorheen en daar doe je het ook voor...geen oud vergeeld vitrage ding...maar alvast donkerbruin...heel handig...nee, het staat heel leuk, lekker warm voor de koude winterdagen.


De dagen in New York met Rianne, Stephan, Renske en Danny waren leuk. het was enorm raar om op het vliegveld te staan om ze op te halen...
Lekker door New York heengelopen, Empire State Building beklommen en weer neergedaald...en toen was het alweer zaterdag...ik moest weer terug naar Middleboro...zondag weer werken...jammer, jammer, maar helaas, ik moet gaan...
Echt super om jullie gezien te hebben, mochten jullie idd er nog aan zitten denken om dit jaar te komen, altijd welkom!!!

En dan mijn ouders, tweede kerstdag op naar Boston Logan Airport om ze op te halen...God, wat had ik pijn in mijn buik van de zenuwen...raar...om je ouders op te halen van een vliegveld, terwijl je normaal binnen twee uur een bakkie koffie kan gaan doen...Ow, en dan ook nog file...nee...ik moet het redden...Was helemaal door het dolle heen in de auto...haha...Zien jullie me al zitten...
We hebben veel gedaan in de 12 dagen dat ze hier geweest zijn.
Natuurlijk door de omgeving hier gecrosst, naar Boston geweest, museumpje erbij...En dan als piek op de kerstboom...New York met oud en nieuw!!!
Geweldig!! Nog even snel de zaterdag ervoor een hotel geboekt voor de zondag tot en met dinsdag, Bedankt Pa en Ma!!!Super!!Heel New York doorgesjeesd met een dubbeldekkerbus en natuurlijk even naar Nederland gezwaaid op Times Square op oudjaarsdag!! Hebben jullie me gezien, ik stond te springen en te zwaaien onder de rode Pontiac!
En dan lekker uit eten geweest, goede gesprekken gehad, die je alleen met je ouders kan voeren ;)...en hop naar Times Square voor de jaarwisseling...Daar was het dan behoorlijk vol, stonden dan ook iets meer achteraf, maar genoeg te zien daar, man wat een politiemensen waren er op de been, op paard, met de auto...de helft van het hele New Yorkse corps was uitgerukt en stond op en nabij Times Square...39.000...En toen ging de laatste minuut in...3,2,1...Happy New Year!!!...huh??...3,2,1...twee klokken met 3 seconden verschil...ja...uh, ok...Happy New Year!!!
En toen liep iedereen eigenlijk ook weg naar hotel, feestje, wat dan ook...
Ik ben nog even naar Central Park geweest, wat vuurwerk gezien en een barretje van binnen...
Moet je een keer meegemaakt hebben oud en nieuw op Times Square!!!

Weer in Middleboro, nog een paar dagen van pap en mam genieten...laatste avond heerlijk uit eten geweest bij een sfeervol restaurant en de volgende dag nog even een kleine strandwandeling gemaakt en 5.30pm auto in naar vliegveld...super op tijd, ingechecked...even wat gegeten...en dan komt het moment steeds dichterbij dat de douane roept...Dag pap en mam, tot over 8 maanden!!!Snik Snik....wanneer zal ik op de koffie komen??

Weer thuis, heerlijk naar bed en de volgende dag weer naar het werk!!

Tussendoor natuurlijk ook nog kerst gevierd, kerstkaarten op de bus gedaan...

En nu wacht ik op mijn volgende bezoek, Who's next??? ;)
Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor...

Tot de volgende keer mensen!!!
Dikke zoenen

  • 11 Januari 2008 - 00:28

    Marielle:

    Heey Lotte,

    dat klinkt goed allemaal zeg! Heb je het nog naar je zin met je werk? Ik ben met de feestdagen in NL geweest. Dat was ook wel weer ff genieten hoor. Nu nog ff de laatste paar maanden, maar dat gaat helemaal goedkomen :)

    groetjes Marielle

  • 11 Januari 2008 - 11:46

    Tessa.:

    ik ben er ook helemaal klaar voor :D

  • 11 Januari 2008 - 14:57

    Coby:

    Dag Lotte
    Altijd gezellig die belevenissen van jou mee te maken. Tot nu toe heb ik niet gereageerd... ik ben nog meer van kaartje sturen. Dat had ik inmiddels paar keer gedaan maar blijkbaar niet goed genoeg... na lange tijd... veel stempels... kwamen ze alledrie weer bij me terug. Dat was dus niet de bedoeling. Wil je me aub helpen en nog een keertje luid en duidelijk je adres vertellen?
    Vast dankjewel en geniet verder in die States... beetje jaloers ben ik nog steeds op je!
    Groet Coby

  • 11 Januari 2008 - 17:37

    Rianne:

    Hey die Lotte!!!

    Weer een leuk verhaal om te lezen. En onze namen worden genoemd, lijkt het net of we echte wereldreizigers zijn, hihihi... Fijn dat je ouders geweest zijn, zal ook wel heel raar zijn geweest.

    Eigenlijk heb ik verder niets te vertellen, het leven gaat hier gewoon door. We gaan in september weer naar de USA, in het midwesten zeg maar. Ook naar Yellowstone. Dus helaas gaan we je daar niet zien, misschien ben je dan zelfs wel weer thuis...

    Gr. Rianne!!!

  • 14 Januari 2008 - 13:58

    Jan:

    Hallo lotje,

    Erg leuk om al die verhalen te horen. Ik zou natuurlijk graag die kant uit komen, maar er staan andere hele leuke dingen op mij te wachten. Ik wil om dat te vertellen graag ook je adres nog een keer hebben. Want ik geloof niet dat ik dat nog ergens heb.

    groetjes Jan

  • 21 Januari 2008 - 20:07

    Greet:

    Ha die Lotte,

    Ik heb smakelijk gelachen om je belevenissen. Heel leuk om te lezen, kijk al uit naar de volgende keer.
    Hou je haaks,

    Groetjes,
    Greet (van Freek)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Middleboro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2009

Einde in zicht....

02 Juli 2009

Het leven in de States en met Jimmy...

20 Mei 2009

OOPS....

03 Maart 2009

Having a Blast!!!

15 Januari 2009

Week 1 terug in The States
Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 23174

Voorgaande reizen:

07 Januari 2009 - 07 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: