Het leven begint... - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu Het leven begint... - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu

Het leven begint...

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

26 April 2008 | Verenigde Staten, Middleboro

Is natuurlijk niet helemaal waar, maar het voelt wel zo...De zomer zit in de lucht(morgen gaat het weer regenen...), maar het is heerlijk vertoeven hier...lekker dicht bij het strand en een grote achtertuin waar je je heerlijk kunt neerplanten in de zon...hangmat mist nog...

De afgelopen weken heb ik enorm veel gedaan en meegemaakt...natuurlijk de 4 dagen in de week gewerkt, in alle verschillende huizen...maar het weekend is dat wat het leven zo mooi maakt!!

Zo enorm aant genieten!! GE-WEL-DIG!!!

Op het werk heb ik kunnen regelen dat mijn laatste dag 26 Juli wordt...dus das een feestdag voor mij(helaas niet dubbel uitbetaald). En het komt enorm mooi uit, want de dag erna komen mijn Siblings!!
3 weken fun met de familie Kalkman...ik kijk er erg naar uit...3 maandjes nog maar!!!

Eerst komt mijn moppie Annelies nog...helemaal leuk, twee weken plezier.

In het weekend ga ik heerlijk naar Boston om een drankje te pakken in The Tap...een erg gezellige kroeg, waar ze toch altijd een bandje hebben, das enorm leuk!!!En ze hebben Hoegaarden op de Tap!! Wat wil je nog meer...?? ;)

Gister ben ik daar ook weer geweest met Jessica, Rianne, Stu en Teije en Emmelien kwamen ook nog langs, dat was echt enorm leuk!!!
Er was ook weer een leuk bandje, het enige wat dan vervelend is dat je elkaar niet kan verstaan...
Gister hadden we sjans met wat gasten, dat was erg grappig...Jongen komt helemaal om me heen hangen, direct maar een hug geven om hoi te zeggen zeg maar...was wel grappig...natuurlijk weer direct over mijn accent beginnen...waar kom je vandaan?!O, ik ben half nederlands, mijn moeder is Rotterdams...Alle Amerikanen hebben wel ergens nederlands bloed zitten...of ze verzinnen het allemaal waar je bij staat om maar indruk te maken ;)
Het was zeker supergezellig!!

het weekend ervoor ben ik met Jessica naar een welcome back marines kroegavondje geweest in The British beer Company...dat was ook enorm gezellig...erg leuke band die aant spelen was, hun muziek was ook goed...;)
Weer een geslaagde avond gehad...
Volgende dag zijn Jessica en ik naar Provincetown geweest...heel leuk stadje op Cape Cod...
Mooi naar het strand geweest, ff wat gegeten en weer terug in de auto naar Middleboro!!
Toen we daar op de weg rijden, hebben we nog een crash zien gebeuren, nou ja niet echt zien gebeuren, maar die auto reed erg hard en was ineens verdwijnen, berm in naar beneden...We hebben geschokt in de auto gezeten en hebben uiteindelijk toch maar wel 911 gebeld...het kwam de rest van de dag niet meer van ons netvlies af...was niet echt een leuke ervaring...op de site van Cape Cod gekeken om het nieuws te zoeken...de twee jongens leven gelukkig nog die in de auto zaten, auto is totallos. Ja, dat was een aparte ervaring...ga je toch meer nadenken over je rijstijl en over dat andere gekken op de weg, het voor jou gevaarlijk maken...als hij een ruk naar rechts had gegeven aant stuur, zat ie tegen mij aan...maar daar moeten we maar niet te veel aandenken...

Volgende week ga ik naar The Red Sox, op naar het Fenwaypark...daar heb ik heeeel veel zin in!!
Samen met Jessica lekker fanatiek the Red Sox aanmoedigen, petje op....meebrallen met de muziek...daar is niks saais aan, dat wordt een groot feest!!!

En over twee weken is mijn verjaardag al weer...dan gaant we ook een mooi feestje bouwen...
Thuis in de achtertuin...vuurtje erbij...drankje erbij...en huppa je hebt een goede tijd!!

De tijd gaat eigenlijk zo snel...Voor ik het weet zit ik in het vliegtuig terug naar huis...

Ik vind het wel weer even genoeg...

Tot de volgende keer!!!

Dikke kussen







  • 27 April 2008 - 01:37

    Tante Gerrie:

    Dag lief Lotje!

    Zeer goed die columpjes van je.
    Goed avontuur daar. Maar hoop je natuurlijk ook wel weer snel te zien.
    Tijd vliegt huh.

    Dikke kus,

    Gerrit

  • 27 April 2008 - 02:38

    Femke:

    Hey Lotte,

    Ik ken het gevoel helemaal, het is zo genieten met dit lekkere weer!!
    Leuk dat je naar de Sox gaat ik ga ook in mei en juni. Have fun!!

  • 27 April 2008 - 15:53

    Jannie:

    Ha lievie, wat leuk om gelijk weer even wat belevenissen te lezen. Kijk je wel uit met al die feestjes!!! Dit is je moeder, dus ik mag zullke dingen zeggen/schrijven.
    Inmiddels is hier de lente ook doorgebroken en raad eens..... overmorgen gaat het weer regenen en onweren. Het is ook overal hetzelfde. Vandaag hebben we het gras gemaaid, ruikt heerlijk. Rien op de maaimachien. We zullen de foto's sturen. Tess haar eerste rijles (op de maaimachien)

    Kus en tot augustus, Jannie, Rien, Tessa en Guus.

  • 28 April 2008 - 10:14

    Loes:

    Wat een geweldige verhalen weer, ik vind je toch wel heel stoer hoor!!!!!
    Nog eventjes idd en dan zit het er weer op!! Wat tof dat annelies langskomt, jullie zullen vast veel plezier beleven!! Met mij alles verder goed, ben aan het wachten op het huisje aan de oude gracht!!! De lente zit hier ook een beetje in de lucht!!! Tot snel maar weer, dikke kus loes

  • 28 April 2008 - 17:35

    Nienke:

    He Lottie!!!!
    Leuke lapje tekst weer hoor! Tijd vliegt he? Niet normaal man.. Ik heb te weinig tijd voor alles wat ik nog wil!! gaan wij elkaar nog eens zien? Keertje in Boston afspreken ofzo? Hoe zit jij dinsdags en woensdags? (al 100x gevraagd, sorry!!) Anders komt ik wel een keer een avond ofzo hoor!
    Heel veel liefs van deze Connectikut!

  • 28 April 2008 - 17:38

    Tjikkie:

    Gezellig allemaal Lotte!!! Ik herken het wel hoor, de tijd gaat zoooooo snel!! We moeten echt plannen om dingen te doen die we nog willen doen! Geniet er nog maar even van, wanneer ga je eigenlijk weer terug?? Ik heb het ook al geboekt, ik ga de 4e terug. Ook wel weer lekker he ;)

    Nou geniet nog maar even lekker!!

    Groetjes Tjikkie

  • 02 Mei 2008 - 17:51

    Opa En Oma :

    lieve Lotte. wat maak je je toch druk met uitgaan, wij worden er moe van .Pas op jezelf hoor. En geniet met mate !
    Lieve groetjes van ons en gauw tot ziens o,ja hartelijk bedankt voor je kaart.
    dikke knuf van ons.

  • 04 Mei 2008 - 19:18

    Peter-Paul:

    He Lotte,

    Dacht, zal nou maar ff iets laten horen(beter laat als nooit)
    Blij dat je het naar hebt maar kom toch maar gauw terug.
    We hebben de winkel verbouwd. Hartstikke mooi natuurlijk.
    Veel ruimte gekregen achter de toonbank en overal natuursteen(sjieke bedoeling)
    Er mogen alleen nog maar klanten met een pc hoofdstraat tractor komen.
    Lekker milieu vriendelijk.
    De groeten van ons allemaal.

    Dikke kus,

    Peet

  • 05 Mei 2008 - 17:55

    Nienke:

    He Lotje,
    Ik wil graag een afscheidsfeestje plannen in Boston.. Iedereen nog één keer bij elkaar (of iedereen die kan en wil..) Ergens eind juni.. Voordat iedereen aan de laatste drukke weken begint.. Ik ga nog even op een plannetje broeden en dan volgt de officiele uitnodiging.. Goed ideetje toch? Want OJEE, HET IS ALWEER BIJNA VOORBIJ!!!
    Nou, je hoort snel van me..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Middleboro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2009

Einde in zicht....

02 Juli 2009

Het leven in de States en met Jimmy...

20 Mei 2009

OOPS....

03 Maart 2009

Having a Blast!!!

15 Januari 2009

Week 1 terug in The States
Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 23175

Voorgaande reizen:

07 Januari 2009 - 07 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: