Einde in zicht - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu Einde in zicht - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu

Einde in zicht

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

09 Juli 2008 | Verenigde Staten, Middleboro

Hallo lieverds!!

Al weer een hele tijd geleden. Het spijt me enorm, maar gelukkig kan ik zeggen dat ik er druk ben geweest met allemaal hele leuk dingen...Ik geniet van mijn leven hier en heb het enorm naar me zin...
Veel gebeurd, veel gedaan en er gaat nog veel meer gebeuren...hahaha

Net twee enorme leuke weken met Annelies gehad. heerlijk in de buurt rondgestruind, natuurlijk mooie bonfires gebouwd, feestje van gemaakt. En natuurlijk nog een aantal dag naar New York geweest. Grote stad, maar ik moet je eerlijk zeggen, nadat je het gezien hebt, kan je zeker nog veel meer zien, maar je hebt het idee...We hebben het goed naar ons zin gehad en eigenlijk geen dag stil gezeten...dat was me een vakantie, of niet Annelies? ;)
Weer eens wat anders dan Turkije...zon, zee, strand, stappen en mooie mannen kijken...;)
Ook nu was het erg raar om naar het vliegveld te rijden en Annelies op te halen, terwijl ik normaal toch gewoon mijn fietsie pak en naar Ijstein snel. Het was zoooo fijn om haar op het vliegveld te zien. In de auto en naar mijn huisje gesneld...met een beetje traffic.
Super om weer iemand uit Nederland te zien!! Maar ook was het raar om te denken dat ik al weer bijna terugga en toen kwam de vraag nog meer naar boven of ik wel terug wil en misschien niet nog een jaar kan doen...

Daar ben ik nu dan erg veel mee bezig en ben aan het uit kijken naar een andere baan hier...

Want de baan die ik nu heb, was goed voor een jaar, maar ik zou het hier niet nog een jaar vol kunnen houden. Ik heb een goede tijd met mijn collega's, dat is zeker en heb mensen om me heen verzameld waar ik leuke dingen mee kan doen en dus langzaamaan vrienden zijn geworden. Heerlijke tijd. Het is zo raar om te bedenken dat ik zo meteen afscheid moet gaan nemen en dan weer weg ben.

het duurt toch 8 maanden om een beetje te wennen in een ander land en dan heb je nog een aantal maanden om er een leuke tijd van te maken en het af te sluiten..
raar...en zoooo dubbel

Mijn weken vliegen nu voorbij. Iedere woensdag na het werk gaan we met een stel naar een kroegje om even te venten en lekker te kletsen. Altijd enorm gezellig. Nu hebben ze bij de kroeg een zandstrandje aan de achterkant met tuintafels. ziet er erg gezellig uit...tijd om daar eens een foto van te maken. Wie weet vanaaf...

het is zo lastig om te bedenken wat ik allemaal nog meer doe, het is zo veel en nu weet ik het gewoon niet meer...
het is nu heerlijk weer en als ik de kans heb dan start ik a fire in the backyard, mijn nieuwe hobby...bomen uit de tuin krijgen en opbranden...jammie...en natuurlijk, smoors maken...typische snack hier, maar om van te genieten...

hanging out with my friends is altijd errug leuk en natuurlijk op naar Boston, mijn favoriete stad!! Ge-Wel-Dig!!!
Stamkroegje ook al gepakt daar...mooie zaken!!

Nog 2,5 week en dan zijn Tes, Guus en Lien hier...zeer goed vooruitzicht...dat wordt een mooie tour naar beneden!! helemaal zin...
New York - Washington DC - Tampa Bay en van daaruit naar orlando en Miami...
Kunnen gebruik maken van een huisje in Tampa bay voor weinig en dat klinkt mij heel goed in de oren ;)
Daar heb ik heel veel zin in!!
En de laatste dagen zijn we weer terug in de omgeving hier, kan ik nog even gedag zeggen en op het vliegtuig stappen!!

Nu gaat ik er weer vandoor, even een filmpje kijken met Trinity...
Dat is de dochter van een collega van mij, waar ik even aant oppassen ben!!

het gaat jullie goed, net zoals het met mij goed gaat!!

Tot snel!!Hier op waarbenjij.nu of terug in Nederland!

Dikke kussen en een knuffel vanuit nog steeds hetzelfde stadje...Middleboro...

  • 09 Juli 2008 - 16:10

    Carolien:

    Lotteeee, nog 2,5 week!! Zooo snel! Jeeeeee, ik heb er superveel zin in!! Leuk om weer is wat van je te lezen, maar nog veel leuker om het straks te zien!! tot snel :D Liefs Carolien

  • 09 Juli 2008 - 21:10

    Claudia :

    hoi lieffie leuk bericht weer.... wat gaat de tijd snel eigenlijk...en je weet het he als je weer terug ben dan gaan we alles effe op zijn kop zetten!!! succes nog en heel veel liefs van mij xxxx

  • 11 Juli 2008 - 14:07

    Femke:

    Hi Lotte,

    Ken het gevoel helemaal, ik heb ook lang getwijfeld om nog een jaar te doen. Wil gewoon geen afscheid nemen van de mensen en het leven hier.
    Welke datum vlieg jij terug???

  • 21 Juli 2008 - 20:05

    Greet Van Der Vies:

    Ha die Lotte,

    Klinkt geweldig allemaal met wat je meemaakt. Wij hebben net een reuzeleuk weekend bij je ouders gehad (in de regen). Alleen tijdens de barbecue was het droog en dat was het belangrijkste nietwaar? Ze wonen erg mooi en hebben leuke subtropische zwembaden in de buurt. Je gaat het allemaal zien natuurlijk. Nog een hele goede tijd met je family, sterkte met het nemen van de goede beslissingen en tot ZIENS !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Middleboro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2009

Einde in zicht....

02 Juli 2009

Het leven in de States en met Jimmy...

20 Mei 2009

OOPS....

03 Maart 2009

Having a Blast!!!

15 Januari 2009

Week 1 terug in The States
Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 23171

Voorgaande reizen:

07 Januari 2009 - 07 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: