2009...Nieuw jaar, nieuwe kansen - Reisverslag uit Marknesse, Nederland van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu 2009...Nieuw jaar, nieuwe kansen - Reisverslag uit Marknesse, Nederland van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu

2009...Nieuw jaar, nieuwe kansen

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

01 Januari 2009 | Nederland, Marknesse

Lieve allemaal...


Ten eerste een gelukkig en gezond 2009 toegewenst.

Voor mij zal er weer het één en ander veranderen.

Het is namelijk weer zover...Na enige tijd weer in het mooie Nederland gewoond en gewerkt te hebben, ga ik weer naar de Verenigde Staten voor een jaar...

Dit keer zal ik gaan werken bij de organisatie Seven Hills in New Bedford, waar ik werkzaam zal zijn als ARD, Assistent Residential Director. Ik ga weer wonen in het gezellig en klein uitgestrekt dorp Middleboro, 40 minuten ten zuiden van Boston!

Volgende week woensdag 7 januari vlieg ik van Schiphol naar Logan.

Ik zal Nederland weer gaan missen. Ik heb met plezier aan de Hogeschool Windesheim gewerkt voor 4 maanden.
Ook weer met plezier bij de Slager gestaan...de Kerstdrukte daar weer overleefd en iedereen weer gezien.
Heel erg leuk. En natuurlijk weer even terug in Utreg...

Kerstdagen en Oud en Nieuw zeer gezellig met de familie doorgebracht...Gourmetten, Oliebollen, Sjoelen...Ik zal het allemaal weer moeten gaan missen

Nu nog even een weekje genieten van de polder en dan weer naar het grote sneeuwrijke Amerika!

Ik zal jullie weer op de hoogte houden van mijn avonturen, leuke en minder leuke!! Kijk er weer naar uit om jullie reacties te lezen!

Mijn adres in de States zal zijn:

86 Wareham Street, Apt. J10
Middleboro, 02346, MA
USA

Dikke kus en knuffel!!

Miss you...

Lotte

  • 01 Januari 2009 - 15:26

    Maja:

    Hoi Lotte,

    We hadden van Rien en Jannie al gehoord dat je weer terug zou gaan en nu is het al weer bijna zover.
    Het zal vast weer even wennen worden maar toch ook weer een beetje thuiskomen zijn!
    Veel plezier en we kijken weer uit naar je verhalen.
    Dikke knuffel vanuit een winters, druk maar gezellig oostenrijk.
    Maja

  • 01 Januari 2009 - 16:28

    Greet:

    Ha die Lotte,

    Wat leuk dat je weer terug gaat naar de USA. Wat trekt je er eigenlijk dat je weer voor een jaar gaat? Ga je het zelfde werk doen als de vorige keer? Met ons alles goed, helemaal blij weer geschaatst te hebben, heerlijk. Een goede reis gewenst en een hele goede tijd wensen wij je toe.

    Groetjes,
    Greet.

  • 01 Januari 2009 - 18:49

    Leanne:

    Ej! Natuurlijk allereerst een GELUKKIG, LEUK, GEZELLIG, KNALLEND 2009 gewenst. Veel plezier en suc6 in de States en ik blijf je berichtjes lezen ;)

    xx Lé

  • 08 Januari 2009 - 11:35

    Coby:

    Dag Lotte
    Je bent weer op de bekende stek.
    Al aan het werk?
    Een beetje 'home' in het appartement?
    Veel succes, veel plezier!
    Groet Coby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Marknesse

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2009

Einde in zicht....

02 Juli 2009

Het leven in de States en met Jimmy...

20 Mei 2009

OOPS....

03 Maart 2009

Having a Blast!!!

15 Januari 2009

Week 1 terug in The States
Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 23158

Voorgaande reizen:

07 Januari 2009 - 07 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: