Vervolg Go with the Flow - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu Vervolg Go with the Flow - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu

Vervolg Go with the Flow

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

20 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Middleboro

Matt is weg, hij is naar een karaokebar, ik had mee kunnen gaan, was leuk geweest, beetje zingen...maar morgen moet ik weer vroeg op voor een training...dus maar ff lekker thuis blijven.

Maar Go with the Flow dus, ja, dat wordt ons al vanaf Maart gezegd, alles moet je maar nemen zoals het is en als er wat verandert, is dat nu eenmaal zo, flexibiliteit heb je hier wel nodig...
Maar op een gegeven moment ben je het wel zat, nu ben ik dat dus...
Eerst kregen we allemaal dingen over ons huis voor de kiezen, waar gaan we nu wonen, hebben we uberhaupt een huis...Het was allemaal een vraag, maar Go with the Flow...jajaja, we zijn flexibel...
Afgelopen week dan meegekeken op de campus in verschillende residentiele huizen. Dat was erg leuk, het ene huis was leuker als de andere. We mochten niks doen, alleen observeren en dat is dan best vermoeiend om dat 8 uur achter elkaar vol te houden, we mochten geen inhoudelijk vragen aan de studenten stellen, alleen praten over ditjes en datjes...Das niet makkelijk 8 uur lang, dat kan ik je vertellen.
Ik ga in een huis werken met 19 jongens. Ze hebben van alles meegemaakt en slikken weet ik veel hoeveel medicijnen...Het is een leuk huis, ik heb daar een superleuke observatiedag gehad...leuke collega's, lekker direct en een ik-laat-niet-me-sollen mentaliteit, daar kan ik me wel in vinden...
Ik kreeg te horen dat we volgende week trainingen hadden en dat ik dus deze week al moest werken, maar vrijdag hoorde ik weer dat we aankomende week trainingen hebben en niet die week erna, dus dat ik niet hoef te werken. Dus ik heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen en ben met Viona naar de mall gegaan, daar werd ik gebeld om 5 uur, waar ik was en dat ik op het rooster stond om te werken...Ik zou dan al om 8 uur hadden moeten beginnen en ze bellen me pas om 5 uur???...Ach ja, Go with the Flow...Nou, ik was het op dat moment ff zat, ze moeten eens leren communiceren met elkaar hier. de een zegt dit en de ander zegt dat, om gek van te worden, dan weet je natuurlijk helemaal niet waar je aan toe bent...En nu is een beetje onduidelijkheid niet erg, maar op deze manier...? nee, niet leuk...
Pam(supervisor en aanspreekpunt van ons allen) gebeld en zij zei dat ik niet hoefde te werken vandaag, prima dus, maar nu ben ik wel benieuwd hoe en wat morgen...ze praten allemaal lekker langs elkaar heen...dat wordt nog wat dit jaar...

Verder is het allemaal heel gezellig, leuke huisgenoot, helaas moet zij precies de andere helft van de week werken, das een beetje minder, zien we elkaar alleen de ochtend en zo kunnen we ook niet samen ergens heen gaan, maar wie weet wordt dat ook nog omgegooid...hier weet je maar nooit...haha...

Gister hebben we met zijn 6en, Anouschka, Viona, Marena, Christiano, Linda en ik, gebbqed, dat was erg gezellig. Ik had heerlijk vlees gemarineerd, knoflooksaus gemaakt, met dank aan de slager!!!En heerlijke pindasaus, met dank aan paps!!!
Dat was dus een geslaagde bbq, gaan we vaker doen.

Nu mijn huisje...
Ik woon hier samen met Viona, het is een leuk klein huisje, een cottage, vrouwtje theelepelhuisje. Alles erop en eraan, vaatwasser!!heerlijk lui op de bank naar het geluid van onze persoonlijk afwasser luisteren, mooi geluid toch.
Mijn adres is:
8 Carmelstreet
Middleboro Ma 02346
USA

Voel je vrij om er mee te doen wat je wilt...

Autorijden is hier o zo makkelijk, automaatje, PUT IT IN THE D en gassen maar...
Hard rijden mag je hier niet echt en op dit moment zijn ze bijna overal de wegen winterklaar aant maken, dus dan moet je je zeker aan de snelheid houden, als je gepakt wordt voor te hard tijden, heb je niet een normale boete te pakken, maar een dubbele...
Ik heb een Dodge intrepid gekocht, heerlijke auto, mooi geluid, beetje een rammelbak, maar alles doet het, moet morgen wel weer even naar Dwayne, want mijn brandstof meter bounced...dan heb ik helemaal geen brandstof meer en dan weer een halve tank, mmmm, onduidelijk, maar toch flexibel...
In mijn cdspeler zit Metallica, heerlijk meezingen en toch beetje extra gas erbij...;)

Vandaag ben ik samen met Viona naar de Mall geweest en heb daar heerlijk Iced Coffee, cream, no sugar en een bagel met creamcheese gehaald, genieten met zijn 2en...
En natuurlijk heerlijk struinen langs alle winkels, lekker koel binnen, buiten is het 80, ja, hier is het mooi weer...En het strand is hier 20 minuten vandaan, heel mooi en de ouders van Matt hebben een huisje aan het strand en daar mogen we ook crashen...
Amerikan zijn allemaal heel vriendelijk, ze willen alles voor je regelen en vragen altijd hoe het met je gaat...;)

Het is wel raar om in contact te zijn met jullie over de msn of over de mail, het lijkt alsof jullie zo binnen kunnen komen lopen...oren op de deur gericht, maar tevergeefs, ik hoor geen geklop...

Ik zal nu nog even wat foto's erbij zetten en dan ga ik heerlijk tv kijken, alle afleveringen van de cosby show zijn hier op...lekker lachen!!

Kusjes en nog een hug...

Latté

(zoals ze mijn naam hier zeggen en opschrijven)
Ik zeg iedere keer maar weer dat ik geen soort koffie ben. Ze noemen me voornamelijk Lottie, sommige willen me Lo noemen, maar dat vind ik niet goed, ik ben niet Low...Just call me Lottie, that's fine!!

  • 20 Augustus 2007 - 02:16

    Marielle:

    Heey Lotte,

    het klinkt goed zeg!! Leuk huisje, leuke auto, leuke buren, leuke fellows... hopelijk wordt het werk ook leuk (en duidelijk) en leren mensen je naam uitspreken (heb hetzelfde probleem..) Misschien kunnen we nog een xtje meeten..

    groetjes Marielle

  • 20 Augustus 2007 - 08:10

    Tessa:

    Hee lief Lotje!
    Wat heb je een prachtig, cute, huisje! Echt net als die van Tante Greet en Oom Garth. ;-) En die auto. Hoe cool wil je nog meer zijn. haha, in the D.. schitterend. Ik ben echt blij dat je het zoooo naar je zin hebt daar. en het zit er echt allemaal machtigprachtig uit. Ik ben benieuwd naar verdere omgevingen.
    Ik wil ook wel een bagel met creamcheese, maar gelukkig kan ik die bij de AH ook wel bakken, vast niet zo lekker. maar toch!
    Gister met stage naar een woonbeurs geweest voor winkelhouders zegmaar. echt gaaaaf! Ik weet zeker dat ik ook een eigen winkel wil, ik heb al helemaal m'n assortiment uitgezocht! En natuurlijk voor m'n nieuwe kamer! Nu heb ik daar ook echt zin in!
    Het lijkt me ook wel leuk om een winkeltje te beginnen maar ook met een theehuisje erbij. je hebt ook zulke leuke meubeltjes enzo. hihi.. Iets in die richting, maar ik weet het nog niet, en trouwens ik heb nog 3jaar!!
    Eergister heb ik kaartje van Rihanna 21 november in de HMH in A'dam binnengekregen.. Ik ga echt feestmaanden tegemoet! Eerst een week feesten in Barcalona en Lloret ;) en dan Rihanna ontmoeten + een concert, allemaal in het buitenland! (weet nog steeds niet hoe of wat..) en dan nog een keer concert in A'dam! schitterend!!

    Lieve zus, slaap maar lekker verder, ik ga ontbijten..
    Morgen komt Guus in Zwolle. Die is ook al een paar daagjes terug.

    Dikke, dikke kus.. Lieve kusjes!
    Hele dikke knuffel. Take care..
    Ek het jou lief!!

  • 20 Augustus 2007 - 09:12

    Jan:

    Heey Melk!!

    Is het nou opgeklopte of niet?
    Nou ja, In ieder geval eerst mijn complimenten over je verhaaltjes. Ik moet erg om je manier van schrijven lachen.

    Denk er wel om met auto rijden dat je uitkijkt. Ze hebben daar ook flitspalen!!! Hoewel ze die ook zo groot maken, dat is weer een voordeel.

    Gelukkig heb je het erg naar je zin, ik ben ook weer erg nieuwsgierig naar je volgende bericht.

    JAn

  • 20 Augustus 2007 - 20:11

    Claudia:

    heeeeeeeey lotte, echt leuk om dit allemaal te lezen en wat een leuk huisje zeg.... ik wil je bij deze een hele dikke kus sturenxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx clautje

  • 21 Augustus 2007 - 18:55

    Patricia:

    He lotte,

    Super leuk om je stuken te lezen. Heb hier op sardinie eindelijk tijd om even rustig al je stukken te lezen. Dus dat heb ik eens uitbundig gedaan. Ben ook erg benieuwd naar de rest van je verhalen het komende jaar.
    Ik ga komende donderdag even naar nl voor een weekend en dan half september voor de winter terug naar nl.
    Zal dan meer tijd hebben om je stukken te lezen en er op te reageren.

    gr patries

  • 23 Augustus 2007 - 00:00

    Joost,Sas,Pap, Mam:

    Hoi lief,
    Nu lekker in Haaksbergen met pap en mam muziek aan het luisteren. Nu metallica met nothing els mathers hahhahaha
    Heerlijk genieten. Borreltje, wijntje en mam aan de Port. Af en toe de oogjes toe van mam hihihihi. Net wals gedanst met mam.
    En natuurlijk iets lekkers om te knabbelen. Foto's volgen.
    Ook de foto's van de katjes echt super leuk en pissen overal, vooral dat is (niet)lachen.
    Wow wat een verhalen weer, echt genieten. Mooie foto's.
    Vanuit Haaksbergen een dikke smakkerd van Joost, Sas (super spons), Pap en Mam

  • 27 Augustus 2007 - 14:53

    Nienke:

    HEEEEEE Lotte!!!!
    Hoe gaat ie?? Hier in Holderness zit het ritme er een beetje in. Best een moeilijke baan (24 jongens met gedragsproblemen) maar ik denk maar zo: ik hoef ze niet in m'n eentje in bedwang te houden.. Leuk appartement maar ook in mijn geval hebben Femke, Peter en ik verschillende roosters. femke en peter werken samen; ik alleen (snik) Volgens mij wilde telma binnenkort langs Marina en Christiano. Misschien ga ik mee en zien we elkaar dan!! heel veel succes met 'go with the flow'!!
    Liefs Nienke

  • 27 Augustus 2007 - 20:09

    Plonie:

    HI Lotte!

    ziet er echt super gaaf uit allemaal. Op de familiedag kwam ik erachter dat je deze site hebt, dus ben lekker aan het lezen geslagen!

    Succes doorzo!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Middleboro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2009

Einde in zicht....

02 Juli 2009

Het leven in de States en met Jimmy...

20 Mei 2009

OOPS....

03 Maart 2009

Having a Blast!!!

15 Januari 2009

Week 1 terug in The States
Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 23180

Voorgaande reizen:

07 Januari 2009 - 07 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: