My American Dream?! - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu My American Dream?! - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu

My American Dream?!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

07 September 2007 | Verenigde Staten, Middleboro

En nog steeds ga ik met de flow...
Verwachtingen moet je hier niet hebben, want dan gooi je je eigen ruiten in...en met enkelglas gaat dat snel.

Ik heb nu net mijn eerste werkweek achter de rug. Ik had er zin in afgelopen zondag, wel vroeg en lang werken, 8am-10.30m. Het was een lange dag en ook wel saai. De maandag echter was exciting!Net mijn trainingen achter de rug en ik kon direct een student restrainen, dat was wel spannend...
Ik was buiten met 4 studenten en ineens viel 1 een ander aan en begon op hem in te slaan, ik probeerde ze uit elkaar te halen, maar zo groot als Amerika is, zo groot zijn de mensen hier, dus dat was lastig...uiteindelijk had ik twee armen vast en kon ik hem restrainen...Een van de andere studenten was mijn collega's aant halen...die kwamen pas toen ik al in een restrain lag...wow...wat een gevoel was dat...ik was helemaal van mijn stuk gebracht en was aant shaken...Adrenaline!!!

Buckles en Michelle: "You did a good job!!"

Ze zijn hier helemaal niet van de complimenten, dus dit is een uitzondering, moet ik onthouden, zodat ik er een lange tijd op kan teren...

De jongen die ik heb gerestrained is nu heel aardig tegen mij en wil iedere keer met me praten...Weet ik ook weer wat ik moet doen...iedereen omstebeurt restrainen en dan heb je contact...it is the american way...;)

De rest van de week verliep wel rustig. Mijn collega's zijn gezellig...ze praten veel over baseball and football, leuke sporten om te kijken...als je het spel helemaal snapt dan..ze zijn het me aant uitleggen, dus dat komt wel goed...
Soms praten mijn collega's veel te snel als ze iets aan mij aant vertellen zijn...als ik dan vraag of ze langzamer willen praten, doen ze dat voor een momentje en dan gaan ze weer als een sneltrein verder...dan geef ik maar antwoord in het Nederlands en dan kijken ze me aan...mooi gezicht...en dan praten ze wel langzamer...acceptatie van een Alien in huis...

Vorige week hebben we onze trainingen gehad...als je daar een certificaat voor krijgt, dan is het logisch dat iedereen ongeschoold rondloopt op de campus...Ik denk dat wij van ILEX de enige zijn die een opleiding hebben genoten...
We hebben een training gehad om medicijnen te mogen geven...3 uur achtereen geluisterd naar een uitleg, daarna een test maken, waarbij we makkelijk konden cheaten door Nederlands te praten en ze liep ook iedere keer weg...handig om je antwoorden samen door te lopen...resultaat: iedereen geslaagd!! Jippie!!
Bij die training krijg je niet eens te horen welke medicijnen er gegeven worden en waar ze voor zijn, dus als je med's moet geven dan weet je niet eens wat je geeft, is dat raar of is dat raar?? Ik zou wel willen weten wat ik de studenten geef, zodat ik snap hoe ze zich gedragen na de med's...

Naast mijn werk heb ik het enorm naar mijn zin!!!
Gister ben ik naar Wrentham geweest, een grote outlet met grote merken!!Dus Tess en Guus, je raadt al waar we heen gaan met z'n 3en!!
Het kost daar allemaal geen drol, heerlijk...Aldo, CK, Hugo, alles...Awesome!!!
Daarna thuis, bij de buurman feestje, groot vuur, beerpong, bocci...geslaagd!!!
Het was een afterrehearsalparty...morgen is er een bruiloft...Ik ga alleen naar het feest savonds...overdag lekker op het strand(vandaag en morgen 90F)...

Vorige week donderdag zijn we naar een baseballgame geweest(Pawsox-Bisons).Dat was leuk, wel een beetje saai aan het begin, maar er zat een man naast me en die heeft me alles een beetje uitgelegd en dan kijk je toch weer heel anders naar een wedstrijd!!
Het enige wat Amerikanen daar doen is kanen, kanen en hopen dat ze een bal kunnen vangen...
En dan dat deuntje, das echt leuk, je kent het wel uit films...begint heel langzaam en dan steeds sneller...deuntje...twee keer klappen...deuntje...twee keer klappen...en zo door.

Morgen ga ik naar een weightliftingcontest...daar doen een aantal studenten aan mee...ben benieuwd wat ze er van bakken...Als ik ze maar niet hoef te restrainen, zeker weten dat dat mij niet lukt...ze tillen me gewoon op. Maar daar heb ik wel zin in!!

Nu is het tijd voor een koffie, ff heen en weer rijden naar Dunkin Donuts...

En dan naar het strand, zwemmen in de oceaan!!!

Goed weekend allemaal!

O ja, voor diegene die het gemist hebben, mijn adres staat in het vorige bericht ;) Bedankt voor jullie kaartjes!!!

Dikke kus

Hug

  • 07 September 2007 - 19:13

    Astrid En Peet:

    Hey Lot, heb je net gesproken via de msn en nu lees ik net dit allemaal....Jij komt de tijd wel door zo te zien !!! Gelukkig maar dat je t zo goed getroffen hebt met leuke luitjes om je heen ! Hier alles goed alleen we missen je natuurlijk enorm in ons Utregse Molentje, de klanten vragen ook regelmatig naar je, dus ook hier heb je een goeie indruk achter gelaten, haha.
    Nou meid, enjoy your coffee and time on the beach.
    Big Kiss and big hug, Astrid (en Peet en Bas en Thom)

  • 09 September 2007 - 20:56

    Marielle:

    Heey Lotte,

    klinkt weer goed allemaal. Ik ben blij dat je het naar je zin hebt op je werk. Ik begin nu ook eindelijk wat actiever te worden. Deze week word denk ik mijn eerste fulltime werkweek. Ook lachen dat je naar allemaal van die echte Amerikaanse dingen gaat, probeer ik ook wel te doen :)
    Nou, ik spreek of zie je vast snel weer :)

    groetjes Marielle

  • 21 September 2007 - 08:56

    Rianne:

    Hey Lotte, heb je site gevonden hoor!!! Het duurt ff... Leuk om wat meer inside info te lezen... Nog een paar weekjes en dan zien we elkaar in New York!!! Vetje veel zin in, ff kijken of je al 10 kilo bent aangekomen, hihi. En of je al Nederlands spreekt met een zwaar accent!!! Tot gauw...

    Gr. Rianne en Stephan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Middleboro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2009

Einde in zicht....

02 Juli 2009

Het leven in de States en met Jimmy...

20 Mei 2009

OOPS....

03 Maart 2009

Having a Blast!!!

15 Januari 2009

Week 1 terug in The States
Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 23193

Voorgaande reizen:

07 Januari 2009 - 07 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: