Weer terug... - Reisverslag uit Marknesse, Nederland van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu Weer terug... - Reisverslag uit Marknesse, Nederland van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu

Weer terug...

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

22 Augustus 2008 | Nederland, Marknesse

Jaja, en dan ben je ineens weer terug...wat een gekte allemaal en wat raar om weer in het kikkerlandje te zijn!!

De laatste tijd nog enorm veel leuke dingen gedaan in het geweldige Amerika!!
Hele leuke tijd op het werk gehad...Je begint er dus toch aan te wennen na een langere tijd...Dan zit je er ineens helemaal in...Ook al was het aan het begin helemaal niks!Ik zal het dan ook zeker wel heel erg gaan missen...veel stond me dan wel niet aan, maar uiteindelijk heb ik mijn werk wel kunnen uitvoeren en daar gaat het toch zeker ook wel om...

Ik ben nog naar een concert van de Dropkick Murphy's geweest en dat was zeker super...in het voorprogramma stonden de Mighty Mighty Bostones!! Superband!! Zeker een aanrader...

nadat Annelies was geweest kwam mijn familie alweer bijna, daar heb ik dan ook zeker naar toegeleefd en natuurlijk naar mijn laatste dag op het werk toegeleefd...
Tot op de laatste dag was het niet te geloven dat ik al weer wegging en zo voelt het nog steeds niet...weer terug in nederland en ik denk dat ik op vakantie ben...haha...nee, was het maar waar...

laatste dag op het werk heb ik vooral heen en weer gelopen om gedag tegen iedereen te zeggen...
Een ieder was het er wel mee eens dat ik terug zou komen naar Amerika...omdat ik hier zeker wel pas...nou, das een enorm compliment en wie weet ga ik ook wel terug...moet zeggen dat ik het toch ook wel een geweldig land vind en dat de cultuur me na een jaar ook wel aanstaat...

De dag na mijn laatste dag op naar het vliegveld om mijn fam. op te halen...daar sta je dan...wachten, wachten, hoe lang nog? niet durven weglopen, omdat je ze dan misschien net mist...
Daar kwamen ze door de deur heen...groepsknuffel en wat traantjes later...op weg naar Middleboro!!

Een aantal dagen in Middleboro gezeten...ik heb al mijn spullen moeten pakken...dat was niet makkelijk...wat neem ik mee, wat niet en wat gooi ik zeker weten weg!! Soort SATCmovie scene(voor de mensen die de film hebben gezien)

daarna op weg naar New York...hop op de bus en hop op de subway en daar waren we in het Hostel..met z'n 4en op een kamer...SUPER...weer heel veel van NY gezien, veel gelopen, tot de voeten helemaal dik waren...

Daarna naar Washington DC...alle monumenten en belangrijke gebouwen gezien...mooi om te zien, dat zeker weten, maar als je het gezien hebt, heb je het gezien...
Het Hostel daarentegen was echt geweldig..we mochten onze eigen kamer en bed uitkiezen...witte brood en pindakaas was gratis en omdat we meer dan twee nachten bleven konden we ook kiezen voor 2 bedden in plaats van vier, als we het niet erg vonden om bij elkaar in bed te liggen...Dus dat hebben we dan maar gedaan...Guus en Lien in een bed en Tes en ik...mooi geregeld en weer wat goedkoper!!

Vanuit Washington een auto gehuurd...jaja, en wat voor 1...toppertje!!
Dodge Magnum!!!!!!
Dan toch eindelijk mijn DODGE!!!!HAHA...
Heerlijk naar Daytona Beach gereden met die auto, mooi...
In Daytona Beach hadden we een kleine condo(in een hotel) geboekt...heerlijk aan het zwembad gelegen en natuurlijk aan de oceaan!!!
SUPER!!!!!!
Wel ook veel onweer gehad...maar bovenal heerlijk weer en zeker een vakantie gehad!!

Tijdens deze vakantie heb ik me toch wel redelijk vaak rot gevoeld over het feit dat ik weer terug naar Nederland moest en dat ik alles wat ik opgebouwd heb in een jaar moest gaan achterlaten...je bent teglijkertijd een leven aant opbouwen en een leven een beetje aant afbouwen, wat je helemaal niet wil afbouwen...lastig dus...

Het laatste weekend nog in Middleboro doorgebracht...nog mijn vriendjes en vriendinnetjes gezien en erg veel gezelligheid om me heen gehad...en toen was het zover, het was maandag en ik moest naar het vliegveld...

Ik besefte het totaal niet dat ik weer terug naar huis ging en Amerika achter me zou gaan laten...Nu zal ik het nooit geheel achter me laten, dat zeker niet...
Ik zat op het vliegveld aan de bar samen met Joost nog te proosten op Amerika toen ik echt wel door de douane heen moest om mijn vlucht te halen...
Eenmaal in het vliegtuig kwamen de tranen...Tot ziens en hopelijk is dat snel!!
2 keer overgestapt en daar stond ik dan in ene op Schiphol met beide voeten op de grond in Nederland!!

Mama en Papa stonden me daar op te wachten met een kikker in de hand!!

Welkom terug in het kikkerlandje!!

Heel leuk!!

Al mijn bagage bijelkaar verzameld onderweg naar Marknesse...

En daar zit ik dan nu...nog op de camping want het huis is hard in de verbouwing!!Komt er zeker goed uit te zien...nu nog even op de camping achter het huis...


Zeker wennen in nederland, maar dat komt allemaal ook wel goed en als ik echt niet kan wennen, dan doe ik me weer orienteren op een buitenlandse baan...

Nu ga ik eerst invalwerk, en dat binnen een week terug geregeld, doen aan de hogeschool Windesheim...op de afdeling buitenland...studenten van het windesheim helpen bij het vinden, orienteren en inschrijven voor een stage in het buitenland en internationale studenten helpen bij het reilen en zeilen in nederland en het windesheim...klinkt allemaal erg leuk en ben ik toch nog steeds een beetje in de buitenlandse sferen...

Voor nu heb ik een adres waar ik woon, nog geen eigen telefoonnummer, maar daar ga ik snel aan werken en regelen!!

Ik hoop iedereen snel weer te zien en te spreken!!

En voor diegeen die langs willen komen of een kaart of wat dan ook willen sturen, dit is het adres:

Ettenlandseweg 25
8316 RM Marknesse



Tot gauw!!
Dikke kus en knuffel,

Latte'




  • 22 Augustus 2008 - 22:12

    Marielle:

    Heey Lotte,

    tsja kan me voorstellen dat het wel lastig is! Ik ben in juni thuis geweest, maar een maand is toch wel wat anders dan helemaal terug gaan. Ik hoop dat je je een beetje terug kan settelen en je baan klinkt in ieder geval errug leuk! Good luck!

  • 23 Augustus 2008 - 07:34

    Patries:

    Hey lotte, leuk om al die tijd je verhalen te lezen. En ik begrijp helemaal hoe je je voelt.
    We moeten gauw maar even wat afspreken als je tijd hebt. Je zult het wel druk hebben met alle bezoekjes.

    gr patries

  • 23 Augustus 2008 - 15:15

    Nienke:

    Oh, nu heb ik je site ook gelezen en slaat mijn stukje op hyves nergens meer op.. Ik heb ook heel lang zitten janken in het vliegtuig!! Wat een drama.. Ik mis alles nog steeds wel dus als je ooit het plan opvat om terug te gaan... Bel me!! Haha.. nu eerst maar even lekker bijkomen.. Groetjes!!

  • 24 Augustus 2008 - 12:46

    Joanneke:

    YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, Lotje is weer terug. Wanneer kan ik langskomen, of kom je hier???????????!!!!!!!!!!

  • 27 Augustus 2008 - 19:12

    Mariette Pietersen:

    Oeps, al 'weer'terug??? Niet mee gekregen... Wat vliegt de tijd! Welkom in jou eigen kikkerlandje!

  • 30 Augustus 2008 - 11:28

    Loes:

    hee lotte, ik dacht al dat je weer terug zou zijn!!! Ik was zelf op vakantie dus check vandaag pas mijn mail!!! Lijkt me leuk om je snel weer eens te zien. Ik heb ook nog je halve boekenkast in bezit!!!!! Stuur maar een mailtje als je een tel hebt!!!!!kus loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Marknesse

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2009

Einde in zicht....

02 Juli 2009

Het leven in de States en met Jimmy...

20 Mei 2009

OOPS....

03 Maart 2009

Having a Blast!!!

15 Januari 2009

Week 1 terug in The States
Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 23188

Voorgaande reizen:

07 Januari 2009 - 07 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: