Belevenissen 1 - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu Belevenissen 1 - Reisverslag uit Middleboro, Verenigde Staten van Lotte Kalkman - WaarBenJij.nu

Belevenissen 1

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

09 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Middleboro

Yo, What's up?

Daar waar iedereen op zit te wachten, wat maakt Lotte allemaal mee in het grote Amerika?!!

Me and my Car.

Mijn autoavontuur is nog steeds bezig. Ik had een dodge intrepid gekocht en die begaf het binnen de maand garantie, gelukkig, anders was ik heel veel centjes kwijt geweest. Ik stond geparkeerd bij mijn werk en moest even wat boodschapjes doen. Ik start de auto en zet hem in zijn achteruit, mmm, hij rijdt niet, ff kijken, ja, hij staat echt in zijn achteruit...mmm...ok vooruit, ja, dat doet ie wel...ooh, niet te ver, want dan sta ik helemaal in de bosjes...ok, en nu? Ik een collega gevraagd om eruit te duwen, zodat ik naar de garage kon om mijn auto af te droppen...Ik had toestemming gekregen van mijn housemanager...ik naar Dwayne en wat ik al dacht was het geval, de transmission is kapot...nice! das lekker duur om te vervangen...dat gaat dus wel ff duren, maar in de tussentijd heb ik toch wel een auto nodig...wil wel mobiel zijn hier...en zonder auto ben je hier niks...Ik kreeg een paar dagen later een leenauto mee, die ik kon gebruiken voor een week...prima dacht ik zo...een nissan altima...jappen kun je wel vertrouwen met auto's, toch??
Ik heb heerlijk een week rondgereden in mijn nissan, wel een fijne auto eigenlijk, ik ga maar ruilen...maar toch ligt mijn hart bij de dodge...
Dodge weer gemaakt, dus ik hem ophalen bij Dwayne...heerlijk om dan weer in je 'eigen' auto te rijden...boodschapjes doen, boekie kopen...heerlijk je ding doen...op de terugweg rij ik in een bocht naar de highway toe(ramp) en mijn stuur wordt zwaar en ineens rijdt ie niet meer, ik had hem nog net naar de kant kunnen sturen, maar ik stond midden in de bocht, lekker gevaarlijk...ik had Dwayne net daarvoor nog gebeld dat ik zo blij was dat mijn auto het weer deed en of ik dan wel 30dagen garantie op de transmission zou krijgen, hij stond daar achter...gelukkig maar...2 minuten later had ik hem weer aan de telefoon met het feit dat ik langs de kant van de weg stond...hij zou iemand sturen die me kon helpen, zodat ik naar huis kon...
Stopt er ineens een politieauto achter me...oh nee...dacht ik...wat is er aan de hand, je staat op een gevaarlijke plek...ja, ik weet, maar mijn auto rijdt niet, dus ergens anders gaan staan lukt me niet...hij zegt, ik duw je wel even naar een betere plek, waar je kan wachten tot je hulp komt...ok, ik in de auto, in zijn neutral en hij heeft me met zijn auto naar een stuk gras geduwd...ik zat in die auto en wist even niet wat me overkwam, wat een grap...ze hebben zo'n ramding op politieauto's, dus neusaankont reden we naar het grasstukje...haha...wat een actie!!!
Hij er weer vandoor en toen stond ik daar...ik moest er wel om lachen, man wat is dit?!!! haha...
Mijn hulp kwam en hij is naar de garage gereden...waar we tot de conclusie kwamen dat de moter het heeft begeven...mmm...ok, ik wil een andere auto, op deze heerst een vloek...de relatie gaat niet werken tussen ons...met pijn in mijn hart neem ik nu afscheid van mijn dodge en neem de nissan in mijn armen...
Wat een gedoe...Mijn nissan functioneert ook nog niet helemaal naar wens, maar daar ben ik nu hard mee bezig...
wordt vervolgd...

Me and my Home.

Het is een klein en schattig huisje, waar vrouwtje-theelepel zo in kon trekken...
ik heb de kamer veranderd, bloemen gekocht, zodat het er allemaal wat gezelliger en huiselijker uitziet...Ik vind het leuk zo en mijn roomie ook...
Het enige wat nu weer, nog steeds, of wat dan ook het probleem is, is de riolering...ze kwamen op een gegeven moment de put dreggen in de achtertuin, prima...opgeruimd staat netjes...hierna begonnen de problemen pas echt...het bad liep al niet goed door, maar hierna, was het helemaal een bende...het duurde 2 uur nadat je 10 minuten gedouched had voor het bad weer leeg was en daarbij komt ook dat de wc aant bubbelen is iedere keer en dat de inhoud van de wc in het bad loopt als je doortrekt...is dat normaal of moet daar iets aan gedaan worden??loodgieter erbij gehaald...hij de wc eruit gehaald en wat troep wat vast zat in de pijpleidingen...lalala...mooi, wij kunnen weer lekker naar de wc en douchen...een dag later...het water blijft weer staan...weer een loodgieter gebeld...hij kon het niet verhelpen en na het weekend zou er iemand anders komen, die het wel zou kunnen verhelpen, die heb ik tot nu toe nog niet gezien...tot die tijd moesten we maar o de campus gebruik maken van het toilet en de douche...ja, dus niet...midden in de nacht moet je naar de wc, ff de auto in om te gaan plassen...nope...dat was ik niet van plan...ze moeten het maar komen verhelpen, dacht ik zo...Ik woon nog liever op een camping op deze manier...zoals je dus snapt, is het hier een zooitje...haha...maar plassen in de achtertuin is ook een belevenis op zich...maar ik wil ook graag douchen...ik weet hoe ik een washandje moet gebruiken, maar een douche is toch heerlijk om mee wakker te worden, naast een bakkie pleur...

Ik moet er wel gewoon om lachen, het is niet leuk natuurlijk, het is gewoon te belachelijk voor woorden en dat maakt het dan weer zo grappig...Ik overleef het hier wel, hoe dan ook...

Zo, dat was het weer voor deze keer...ff koffie zetten en dan gaat ik weer aant werk, kijken in welk huis ik vandaag mag werken, bouncebounce over de campus...

O ja, donderdag ga ik naar New York en dan ga ik Rianne, Stephan, Renske en Danny zien!!

Tot de volgende keer!!!!

Dikke kussen

  • 10 Oktober 2007 - 00:08

    Marielle:

    Heey Lotte,

    jeetje, wat maak jij veel mee zeg!! Wel echt vervelend van je auto! Hopelijk heb je nu meer geluk. Die stomme miljoendehandste auto's zijn ook niet echt betrouwbaar..
    Maar die douche is helemaal vervelend zeg! Wij hebben ook zo'n oud appartement, dus de monteur is hier ook ongeveer elke week, maar iig komen die wel :D
    Hoe is het met je werk verder? Heb je het nog naar je zin? Ga je het redden 1,5 jaar? De tijd gaat wel snel he! Ik ga voor de kerst al naar huis, das over 2 maanden!! Maar gelukkig heb ik daarna ook nog ff om van de tijd hier te genieten!

    groetjes Marielle

  • 10 Oktober 2007 - 06:13

    Danny:

    Ja ja!! dan gaan we je eindelijk weer eens zien. heb er zin in!!!!

    Tot vrijdag ofzo

    X Danny

  • 10 Oktober 2007 - 08:47

    Patricia:

    Heey Lotte,

    Leuk om je verhaal te lezen. Je maakt echt een hoop dingen mee. Hoop dat er ook tijden zijn dat het allemaal wat soepeler gaat. maar goed zo hou je wel de spanning er in.
    Hoe is het weer trouwens bij jouw, want hier moet ik echt weer wennen aan dat nl weer, grijs, grijs, grijs.

    gr

  • 10 Oktober 2007 - 09:35

    Jan:

    tering, gaat er ook nog wel eens iets goed? dat is natuurlijk minder leuk om naar te luisteren, maar wel prettig voor jou.
    Het leven hier in Holland voelt wel een beetje saai na jou jouw verhaal, want alles gaat gewoon z'n gangetje.

    groetjes Jan

  • 11 Oktober 2007 - 14:42

    Mariëtte Haaksbergen:

    Ha die Lotte

  • 11 Oktober 2007 - 14:49

    Mariëtte Haaksbergen:

    Ha die Lotte,
    Leuk weer eens wat van jou te "horen"
    Tip: koop gewoon een goede auto, b.v. een MAZDA DEMIO of zo......... Bevalt ons prima en nooit problemen. Van de andere kant ook wel saaaaai, met die BAK van jou beleef je ten minste wat. Daarvoor ging je toch óók naar de states?
    groetjes ook van Theo

  • 12 Oktober 2007 - 15:58

    Marco Rens:

    Ha die Lot,

    Ik heb ook net me auto terug. Lekke benzinetank.....is weer eens wat anders.
    Heb je getankt staat er de volgende dag een plas diesel onder je auto.
    Maar goed ook weer gerepareert.
    Wil ik vandaag in die van Laura boodschappen doen start ie niet........
    Ehm een in 't Veld trekje misschien... die niet startende auto's.

    Hee ga je goed en veel plezier in de States maar zal wel lukken zeker ;-)

    Groetjes Marco, Laura, Jaap Jan en Suzan Rens.

  • 12 Oktober 2007 - 17:40

    Nienke:

    LOTTE!!!!! Nog vijf dagen en dan ga ik ons Zwolle bezoeken!! Onder de peperbus, daar is het leven knus..... Hopelijk wil ik daarna nog terug haha. Wat een rampspoed overkomt jou.. Jij hebt je zeven slechte weken nu wel gehad (of was het járen, haha) Ik ben bezig (al is het nog in mijn hoofd) om een weekendje Boston te plannen voor wie er vrij is en mee wil.. Geinteresseerd? Ik denk aan het tweede weekend in December.. Voor die tijd spreken we elkaar vast nog!! Welke dagen ben jij vrij? Misschien kan ik een keer in mijn auto springen en naar Middleborro rijden!! Groetjes! Nienke

  • 16 Oktober 2007 - 13:57

    Loes:

    Doe voorzichtig met die gare bakken!!! hahaha....zo te horen gaat alles goed!!! Wat gaaf dat je naar New York gaat, veel plezier, liefs loes

  • 17 Oktober 2007 - 11:52

    Laura:

    Hoi dame, fijn dat je al die jaren met jannie en rien ben wezen kamperen, improviseren is je niet vreemd, maar je weet het he, alle dingen gaan in drieeen dus misschien komt er nog een kleinigheidje op je pad, maar ik heb er alle vertrouwen in dat je zonder blikken of blozen dat ook weer overwint.
    Hier gaat alles door, veel werken en studeren en ook nog proberen sociaal te zijn. De herft si begonnen en dat is eigelijk wel gezellig. Groeten en tot de volgende keer, dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Middleboro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2009

Einde in zicht....

02 Juli 2009

Het leven in de States en met Jimmy...

20 Mei 2009

OOPS....

03 Maart 2009

Having a Blast!!!

15 Januari 2009

Week 1 terug in The States
Lotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 23198

Voorgaande reizen:

07 Januari 2009 - 07 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: